Verslag 2 - Reisverslag uit Buchten, Nederland van Marie-José Verheijen-Blomme - WaarBenJij.nu Verslag 2 - Reisverslag uit Buchten, Nederland van Marie-José Verheijen-Blomme - WaarBenJij.nu

Verslag 2

Door: Marie-José

Blijf op de hoogte en volg Marie-José

13 Oktober 2009 | Nederland, Buchten

Beste allemaal,
Over 10 uur is het dan zover, ik zit in de trein en als die eenmaal rijdt ben ik op weg naar Lombok (via Schiphol en Singapore!!) Maar eerst nog even jullie allemaal hartelijk danken voor alle support, zowel financieel maar niet te vergeten moreel. Zoveel positieve reacties en bemoedigende woorden, zoveel vertrouwen in mij, geweldig! Het totale bedrag dat ik aan sponsoring heb gekregen is 2650 euro. Genoeg om heel Lombok van een tandenborstel te voorzien denk ik. Daarnaast heb ik nog enkele toezeggingen van vrienden die mij vroegen naar een specifiek sponsorproject(je) uit te kijken en hen daar dan direct voor te benaderen; Paul en Martijn ik houd jullie op de hoogte. Binnen het ziekenhuis (azM) heb ik van verschillende disciplines een arts bereid gevonden mijn vragen op hun terrein te beantwoorden. Op deze manier kan ik misschien wat meer beslagen ten ijs komen als ik daar met iemand naar het lokale ziekenhuis ga. Enkele dagen geleden ontving ik van Harry Peters (de voorzitter van VLOK) een uitgebreide lijst met projecten waarmee we ons bezig gaan houden de komende weken. Hij heeft mij o.a. ingedeeld bij het controleren en begeleiden van het moestuinproject. Gelukkig heb ik enkele zwagers die ik daarover om raad kan vragen. Bovendien komt Gidi 24 oktober en die heeft ook een "natuurverstand" , dus als hij tijd over heeft kan hij, naast zijn drinkwaterproject, ook de tuin in. Met Corry Moerman, die vorig jaar en dit jaar op Lombok is geweest en door wie ik geïnspireerd ben om dit werk te gaan doen, heb ik de situatie van enkele mensen op lombok doorgenomen. Namens haar zal ik die personen bezoeken en dat wat zij gestart heeft proberen verder uit te breiden. Al met al het nodige werk, maar daar gaat het om. Ik kijk er naar uit en zal jullie op de hoogte houden. Voor nu, zorg goed voor jezelf en voor elkaar, tot mails, Nederlandse groeten
Marie-José

• 14 Oktober 2009 - 06:43

Saskia:

Marie-Jose.

Ik hoop dat je een aangename reis hebt!

Heel veel groetjes vanuit een koud Maastricht!

Saskia.

• 14 Oktober 2009 - 07:16

Frans En Marianne:

marie-jose, het is zover,nu gaat het gebeuren.
    Nogmaals heel veel succes en we lezen graag jouw verslagen.
    En denk eraan het gaat je lukken want als jij dat niet kunt kan niemand het. groetjes frans marianne

• 14 Oktober 2009 - 08:24

Gert En Arie.:

Goeie reis en veel succes.

• 14 Oktober 2009 - 09:34

Sandra:

Heel veel succes en we denken aan je !!
    Lieve groet, Sandra !!

• 14 Oktober 2009 - 09:36

Jan En Maria :

Door omstandigheden waren wij gisteren niet in de gelegenheid je nog te bellen. We wensen je 'n goede reis en'n goede start op Lombok.

• 14 Oktober 2009 - 11:34

Paul En Marion:

Heb net je verslag gelezen. wens je erg veel succes .Het zal je ongetwijfeld lukken

• 14 Oktober 2009 - 11:40

Jos En Kees:

Een hele goeie reis en geniet er maar alvast van.
    De eerste uren van de reis zitten er al op.
    Wij reizen in gedachte met je mee.

• 14 Oktober 2009 - 12:35

Paula:

Beste Marie-José,

heel veel succes! Veilige reis gewenst.

Paula

• 14 Oktober 2009 - 13:06

Audrey:

Hoi Marie-Jose,
    Heel veel succes op Lombok, ik hoop dat de reis goed verloopt.
    Ik vond het 16 jaar geleden toch een hele belevenis (ik was toen ook op Lombok), je gaat toch een beetje terug in de tijd. Je beseft dan weer wat je hier allemaal hebt.
    Hopelijk bevalt het en is het ook dankbaar werk, valt bij ons soms wel eens tegen met al die boze patienten.
    Groetjes van Audrey.

• 14 Oktober 2009 - 13:41

Carla:

Bye sis! Goede reis, doe veel goed werk maar vergeet niet ook een beetje te genieten!

• 15 Oktober 2009 - 16:08

Vera En Hans:

Hoe was je reis. Hopelijk goed. Nu is het eindelijk zo ver. Veel succes.
    lieve groeten,
    Hans en Vera

• 15 Oktober 2009 - 20:31

Frank En Jet:

Heb net verslag2 gelezen. We wensen je zoals al bij ons laatste gesprek uitgesproken en een goede reis en een zeer suksesvol verblijf met werk op Lombok toe. Voor een contact met Ari kreeg ik door dat je het 2e mobiele nr. op het informatieoverzicht moet gebruiken.
    We blijven benieuwd naar je ervaringen en dat je met sukses en voldoening je plannen zult kunnen verwezenlijken.Hartelijke groeten.

• 15 Oktober 2009 - 21:38

Marie-Thérèse&Koen:

Wat is mooier dan samen werken aan een betere toekomst! Ga er voor! Veel succes. Groet uit Tilburg. MT&K